Mystery shopping
In de hedendaagse bedrijfsvoering is het een dagelijkse taak om de processen rondom de service en klantbeleving optimaal in te vullen. Mystery shopping is een prima en relatief goedkope manier om organisaties diep in een spiegel te laten kijken. Waar wil een organisatie verder op door bouwen en waar wil men direct mee stoppen of juist mee gaan beginnen? Welke nieuwe initiatieven zijn zinvol om door te voeren? Mystery shopping kan in dit alles de doorslaggevende factor zijn!
In samenwerking met u en uw organisatie wordt de insteek van de Mystery shopping bepaald. Hierbij staat centraal wat de concrete speerpunten zijn tijdens de Mystery shopping en welke aandachtsgebieden concrete inzichten behoeven. Voorbeelden van aandachtsgebieden zijn:
- Hoe is het ontvangst van de klant door uw medewerkers?
- Hoe is het gesteld met de behulpzaamheid van uw medewerkers? Pro-actief en vriendelijk?
- Wat is de kwaliteit van de geboden service?
- Welke salespotentie is er bij de medewerkers?
- Hoe is de presentatie van het verkooppunt?
- Hoe is het gesteld met de hygiene?
Ons ervaren team van Mystery shoppers rapporteren aan de hand van vooraf met u samengestelde richtlijnen in kristalheldere rapportages.
Naar aanleiding van deze gegevens bent u in staat de gewenste kwaliteit en service positief te beïnvloeden en te waarborgen in uw eigen organisatie. ProTurn voert veel Mystery shops uit in Retail-, Finance- en Automotive omgevingen.